DeskNET Φοιτητικό Φροντιστήριο

DeskNet

Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)

Σκοπός του προγράμματος ΔΠΜ είναι η παροχή εξειδικευμένων γνώσεων σε άτομα που απασχολούνται ή θα απασχοληθούν στον τομέα της πολιτιστικής πολιτικής, διοίκησης και διαχείρισης.

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι φοιτητές πρέπει να είναι σε θέση:

  • Να κατανοήσουν τις βασικές έννοιες του πολιτισμού, της πολιτιστικής βιομηχανίας, της πολιτιστικής πολιτικής και διοίκησης
  • Να διερευνήσουν τους τρόπους με τους οποίους η πολιτιστική διαχείριση, πολιτική και επικοινωνία διαμορφώνονται στο πολιτισμικό γίγνεσθαι
  • Να προσδιορίσουν τα συστήματα οικονομικής διαχείρισης, διοίκησης, επικοινωνίας και πολιτιστικής πολιτικής στο θεσμικό πλαίσιο που έχει διαμορφωθεί
  • Να περιγράψουν τις νέες τάσεις της πολιτιστικής οικονομίας, καθώς και των μεθόδων προώθησης του πολιτισμού στην κοινωνία των πληροφοριών και της γνώσης
  • Να εξετάσουν τη δομή, οργάνωση, και διοίκηση των πολιτισμικών μονάδων, στο υπάρχον θεσμικό πλαίσιο
  • Να αναπτύξουν τις ερευνητικές τους ικανότητες και την κριτική τους σκέψη στην διαχείριση, ανάπτυξη πολιτιστικής πολιτικής, οικονομικής ανάλυσης και επικοινωνιακής στρατηγικής για την προώθηση πολιτιστικών αγαθών και οργανισμών

ΔΠΜ 61 – Πολιτιστική Επικοινωνία

Σκοπός της Θ.Ε. είναι:

  • Η κατανόηση του ρόλου της επικοινωνίας στην πολιτιστική θεώρηση και πρακτική
  • Η κατανόηση του πολυεπίπεδου ρόλου της επικοινωνίας στην πολιτιστική δραστηριότητα, με στόχο την απόκτηση γνώσεων για την κριτική προσέγγιση των πρακτικών που καλείται ο καθένας να εφαρμόσει για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που σχετίζονται με τον πολιτισμό
  • Η κατανόηση της αλληλένδετης σχέσης που υπάρχει ανάμεσα στον πολιτισμό και την επικοινωνία, μέσα από την αντιμετώπιση του πολιτισμικού φαινομένου ως μιας ευρείας κοινωνικής λειτουργίας, όπου η επικοινωνία ως καθοριστικός μοχλός γέννησης, μετάδοσης αλλά και αναπαραγωγής πολιτιστικών πράξεων εμφανίζεται να κατέχει σημαντική θέση στα πλαίσια της κοινωνικής πραγματικότητας
  • Η εξέταση των μηχανισμών της επικοινωνίας, των θεωρητικών επικοινωνιακών μοντέλων, των στρατηγικών επικοινωνίας, καθώς και των επικοινωνιακών μεθόδων
  • Η εξέταση των μεθόδων και των τεχνικών έρευνας αγοράς και σφυγμομέτρησης της κοινής γνώμης, απαραίτητο εργαλείο για το σχεδιασμό της κατάλληλης στρατηγικής, όπως και για την κατανόηση των αναγκών του κοινού και παράλληλα την ευαισθητοποίηση του σε πολιτιστικές πρακτικές
  • Η κατανόηση της πρακτικής του marketing στον τομέα του πολιτισμού και των τεχνών, όπου αναλύονται ζητήματα σχετικά με την έρευνα και το σχεδιασμό marketing στις πολιτιστικές μονάδες, τη θεώρηση του πολιτιστικού αγαθού ως προϊόντος καθώς και το ζήτημα της διανομής του πολιτιστικού αγαθού.

ΔΠΜ 61 – 3η εργασία

Η εργασία υποβάλλεται ηλεκτρονικά σε μορφή αρχείου word (.doc) μέσω του ψηφιακού χώρου εκπαίδευσης (https://study.eap.gr) με βάση οδηγίες που είναι αναρτημένες και προσβάσιμες από το διαδικτυακό τόπο κάθε θεματικής ενότητας. Οι φοιτητές θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να κρατούν αντίγραφο της εργασίας τους.

Το έμπειρο προσωπικό του φοιτητικού φροντιστηρίου της Desknet αναλαμβάνει με υπευθυνότητα την υποστήριξη εργασιών ΕΑΠ πάνω σε όλες τις ενότητες.

Η DESKNET μπορεί να σας βοηθήσει στο να ανταπεξέλθετε στην τήρηση του χρονοδιαγράμματος και στην επιτυχή εκπόνηση των φοιτητικών εργασιών σας με πλήρη εχεμύθεια.

Συμπληρώστε άμεσα την δωρεάν φόρμα κοστολόγησης που θα βρείτε στην ιστοσελίδα μας και κάποιος εκπρόσωπος μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας ενημερώσεις για το κόστος.